marți, 17 ianuarie 2012

un gand


16.ian
bine v- am regasit in noul an !sper la un an mullllt mai bun cu toata lumea...eu din pacate  am pasit cu stangul in acest an....dreptul era "sigilat"....am reusit sa intru pe aici ,sa mai sterg praful virtual.........acum nu-mi doresc decat sa merg....sa scap de acest chin ..pentru ca e ingrozitor sa stai in pat, sa nu poti face nimic ...citesc, scriu ,mananc,tv... si cam atat ,apoi  totul se repeta....si uite asa imi trec zilelele ...din pacate nu stiu cand ma voi pune pe picioare ,dar sper ca va fi cat mai repede ,timpul trece foarte greu cand stau in pat , ma uit pe geam la fiecare miscare pe care o aud in afara casei ...si ma intristez ca este o vreme afara cat de cat frumoasa ,iar eu nu pot face nimic  ...azi am incercat sa dau cu aspiratorul in lipsa ,,bonei,,..dar foarte repede m- am lasat de meserie ....voi reveni in forta :)))))Donator desprecopii.com







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu