marți, 4 septembrie 2012

toamna sau...




Daca nu as privi in calendar ,as spune ca inca nu a venit toamna ..cald ,placut, numai seara simt toamna..bate insistent la usa ,e dulce amara ,capricioasa , dar e anotimpul meu ..care ma face sa traiesc altfel ,niciodata toamna  nu e urata ,oricat de aspra ar fi ...e ca un tango ,acelasi ritm ,dar alta melodie..
Asa...gata cu toamna !(am deschis tv-ul si-l vad pe base..care ma determina sa scriu cate ceva)
Ma dezgusta ce se intampla pe plaiurile mioritice ..speram ca  nu o sa -l mai vad pe hahait ,dar ca si altadata a reusit sa se strecoare ...nu-l vreau nici pe plagiat ,dar speram sa apara acum la alegeri  unul curat .Disperarea basesciana a ajuns pe culmile ridicolului pe toata aceasta perioada ..nici nu vreau sa-mi aduc aminte de cata ura si santaj are in el ...s-a votat masiv ,dar degeaba ...acum ,,glasuieste,, la tv , prima aparitie dupa decizie ,m-am mirat ca  a stiut sa taca si ce  vad...cum a deschis gura cum a incalcat constitutia . A mai fost si nunta ,care a provoacat repulsie ..s-a chinuit sa nu se vada pe chipul lui  frica ...iar plagiatul daca tot nu a facut nimic pana acum ,macar acum sa afle  cat avem de platit dupa petrecerea asta..A!cireasa de pe tort a fost Regele Cioaba ,care a venit cu doi cai ,cado...o pata de culoare in voma basesciana .Daca ma chinuiesc un pic fac si dreptul :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Pe aici nimic ...in afara de cununia mareleui Mariusica ,alta poveste ...
Sper ca luna aceasta sa fiu la Ploiesti ...
Sper sa ma ajute piciorul ,sa fac ceva util ...
Am mai testat pe unii ,sa vad daca s-au mai schimbat .... sunt aceiasi ...cu parere de rau
Hai ca azi am scris cam mult ! vroiam sa scriu despre toamna si uite ..am deviat ...de, daca am facut greseala sa deschid tv-ul....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu