marți, 6 noiembrie 2012

gata!



Dupa cum se vede scriu din an in Paste ,nu pentru ca nu as fi vrut ,dar e ca atunci cand la scoala trebuia sa scriu o compunere la alegere si stateam ceva minute pana imi trecea prin cap cateva ganduri si in final foaia era mai mult goala ...pur si simplu nu s-a mai legat nimic  din ale scrisului..:))si cum nici acum nu am prea mult timp la dispozitie voi incepe tot cu liniute:
-sunt inca cu un picior in Drajna si altul in Ploiesti
-am facut ultimile bagaje
-trebuiesc duse langa celelalte, care ma asteapta in mijlocul casei astepand si ele ceva din partea mea 
-inca nu am spus la revedere vecinilor
-voi participa la hramul bisericii 
-am facut curat in casa, ca asa e frumos
-inca ma dezamagesc persoane dragi , dar spre norocul meu am invatat sa ignor 
Si cum orice inceput are si un sfarsit ,iata ca a sosit si aceasta zi ...incheiem aici si o luam pe alt drum .
Doamne ajuta!















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu