duminică, 16 decembrie 2012

LA MULTI ANI!

Implinesti 30? Cateva riduri imi arata inca 21 ...dar este ceva in ochii tai care imi spune 30...:))) as putea sa scriu multe, pentru ca am trecut prin multe ...de ziua ta iti scriu ca in fiecare an : te iubesc curat, complet, fara sa cer nimic, fara sa astept ...iti multumesc ca esti aici pentru tot ce am trait si vom trai, multumesc ca-mi esti partener in toata aceasta calatorie, multumesc pentru pentru fiecare sarut, pentru ca ma astepti cand raman in urma, pentru ca ma strigi cand o iau inainte, multumesc ca ma ajuti asa cum poti, multumesc ca ai inceput sa ai rabdare, multumesc ca ai invatat sa asculti, multumesc ...iti doresc ca anii ce vin sa-i traiesti cu gratie, sa fii constient de darurile primite pana acum, sa ne bucuram de ce ne da viata, bune sau rele... ele au un scop ...La multi ani !



Un comentariu: