vineri, 19 aprilie 2013

Pasi mici cu ZorileStore.ro


         Va povesteam acum ceva timp (mai exact aici) cum am participat la aceasta noua aventura a papucilor. 
Datorita numarul foarte mare de participanti, raspunsurile din partea magazinului ZorileStore au venit cu intarziere, insa important este ca am primit acest raspuns. Asteptarea a fost mai lunga decat am prevazut, iar in urma cu o saptamana am fost contactata pentru a alege un nou model, deoarece perechea aleasa de mine (aceasta) nu mai era pe stoc. Astfel, impreuna cu I., m-am decis asupra acestei perechi de papuci:
Detalii (descriere, producator etc) gasiti aici.

    Ieri, in jurul orei 11, am primit coletul. Din pacate, datorita curiozitatii, nu mai am poze cu papucii in cutie. De asemenea, va rog sa scuzati calitatea pozelor, insa au fost facute in graba.Mai jos gasiti 2 imagini cu perechea de papuci aleasa. 



      Desi initial am fost dezamagita ca nu am primit perechea de sandale de care v-am spus in primul articol, dupa ce i-am probat, m-am linistit. Sunt foarte usori, flexibili, floricica da un plus de feminitate, si chiar daca am avut dubii in ceea ce priveste  bareta dintre degete (de cele mai multe ori ma jeneaza), cred ca va vor fi destul de purtati in vara!
      Asa ca nu-mi ramane decat sa vina vremea frumoasa si calduroasa!

       Astept parerile voastre despre aceasta campanie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu