miercuri, 1 ianuarie 2014

2014

                                                                      sursa foto :Pinterest



Multumesc lui Dumnezeu pentru tot ce mi-a dat in 2013, bune si rele. 
Ma feresc sa fac liste cu planuri pentru anul ce-a venit, nu stiu ce-o sa fie in 2014, dar imi doresc sa fiu sanatoasa si sa am putere de munca , sa citesc cel putin 30 de carti, sa scriu pe blog macar de doua ori pe saptamana, faptul ca am abandonat sa mai scriu este o dovada ca nu mai vorbesc cu mine, sa incep un proiect pe care l-am avut si in 2013, dar a ramas doar un proiect :), sper ca anul acesta sa mearga .....sa am parte de oameni frumosi asa cum am avut si in anul ce-a  trecut, sa rad mai mult, sa am mai multa motivatie, sa nu mai repet greselile anului trecut. Aceasta este varianta scurta:)

Multumesc sotului si copiilor mei  minunati pentru iubirea daruita .  

Sper sa reusesc tot ce mi-am propus, e un nou inceput, sunt in prag de 50 :))))) 

Va doresc un an bun, liniste si implinire sufleteasca, sa profitati de orice minut din viata voastra, sa va ganditi ce eliminati si ce adaugati in viata, ce relatii pastrati si pe care le lasati in urma, sa invatati sa va iubiti, sa zambiti, sa daruiti, sa fiti in cea mai buna varianta a voastra. La multi ani! 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu