miercuri, 24 septembrie 2014

injectia 21 amr 27

 M-am ramolit :) reactiile sunt la fel ...stare de moleseala, intepenirea cefei, dureri de oase,  dureri de cap, uneori coloana .....oboseala e la ea acasa, uneori as dormi tot timpul, dimineata ma trezesc cu febra musculara, parul cade...m-am tuns doar ca sa nu mai vad par, dar degeaba....oricum am suferit pentru fiecare fir cazut ...daca eram barbat ma tundeam periuta.......atatea reactii intr-un corp ...da trebuia sa simt ca e o treaba serioasa hepatita asta .
Pofta de mancare lipsa...ieri am prins o zi buna, la pranz am mancat si ciorba si felul 2,  m-am bucurat si am cerut aplauze:@:
Piele mea este extrem de uscata, mancarimile persista, iar cu auzul stau la fel....fosnetul nu dispare.
Am fost ieri la endocrinolog ..hipertiroidie...deocamdata vrea sa repet analizele (in octombrie) ..nu-mi da tratament pana nu le vede, in caz de urgenta trebuie sa ma prezint la el.  Cam atat pentru saptamana asta .
Temerile imi ard sufletul si nu se risipesc ..nu stiu decat ca trebuie, fara sa am incotro ....imi este atat de greu...uneori imi este teama ca ma voi transforma in piatra .....lupta cu boala e de fapt lupta cu mine insami. Uneori mi-e frica de lacrimi ...si nu pot sa inteleg de ce omul ...sarman copil al indoielii, a carui speranta e cladita pe trestii, e mereu ingenucheat. Pana la urma voi reusi sa-mi desfac aripile pentru ca trebuie si pentru ca pot ..............




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu