luni, 29 decembrie 2014

Sfarsit de an

2014----Privesc cu multumire spre anul care trece si sunt recunoscatoare pentru toate lucrurile bune si rele pe care le-a ingaduit Dumnezeu in viata mea.
Sunt lucruri care m-au facut fericita: zambetul copiilor si reusitele lor, clipele petrecute cu sotul meu, casa curata, un ceai sau o cafea bauta in liniste,o carte buna, clipe petrecute cu prieteni(putini)dar dragi.
Am invatat ca  viata e pretioasa si ca trebuie sa traiesc clipa, ca e sanatos sa traiesti in prezent, sa nu ai regrete, sa nu-ti fie frica de viitor  sa iei lucrurile asa cum sunt ....
Am invatat sa nu  mai plang in fata durerii..............
DAR....a fost si un an  greu ...mi-am pierdut tatal, un om minunat, inca nu m-am obisnuit cu lipsa lui si pesemne multa vreme de acum incolo voi tanji dupa Tata, un an al luptelor cu boala, am dus si duc o lupta numai de mine stiuta, am fost dezamagita de oameni apropiati, un an al neputintei, cu principii incalcate, un an al caderii si al ridicarii, un an al sperantei si al regasirii..............  dar trecand prin toate acestea, am inteles ca nu pot controla tot ce mi se intampla, dar pot alege atitudinea cu care intampin, am inteles ca toate sunt date cu un scop.  




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu