luni, 23 februarie 2015

Moartea face parte din viata... din viata celor care raman

Un an de cand inima tatalui meu nu mai bate, privirea lui nu mai cauta nimic, gura lui nu mai spune nimic, mainile lui nu ne mai arata nimic, piciorele lui nu-l mai duc nicaieri .....in schimb sufletul lui e aici langa noi
Nu o sa stie niciodata ca m-a lasat cu remuscarile care imi sfasie inima, ii cer Iertare.......
Sunt mii de lucruri pe care le-as povesti ...



“Din pacate, nu stiu sa le spun oamenilor pe care ii iubesc cat de mult ii iubesc. Imi ascund, dintr-o proasta pudoare, ori din timiditate, ori din mandrie prost inteleasa, ori din toate aceste motive la un loc, nevoia mea dureroasa de ei, recunostinta pentru tot ce mi-au dat, regretele pentru tot ce nu le-am dat eu. Aici este adevarata mea salbaticie. Cea mai grava. Cea mai trista.”O.Paler

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu