luni, 20 aprilie 2015

"Pentru mine, omul e întotdeauna învingător, chiar dacă-i grav rănit, muribund."

A fost un razboi toata perioada tratamentului, un razboi cu mine si cu boala, dar  l -am pierdut. Dupa un an de tratament care m-a epuizat din toate punctele de vedere, azi am aflat ca nu sunt chiar bine ...dar asta e ....voi continua sa merg mai departe chiar daca in acest moment imi este foarte greu.
O sa incerc sa ma bucur de viata , o sa iubesc mai mult, o sa ma bucur mai mult de oameni, de vreme, de trafic, de copii, nu o sa-i mai las pe altii sa-mi spuna ce e bine pentru mine, nu o sa mai fac planuri ..o sa traiesc viata asa cum vine , o sa am mai multa grija, poate nu o sa traiesc pana la 80 de ani, dar oricat as trai vreau sa traiesc linistita.



"Cele mai glorioase momente ale vieţii tale nu sunt aşa-zisele zile de succes, ci mai mult zilele în care, ieşind din stări de deprimare şi descurajare, simţi chemarea vieţii spre realizări viitoare."
Gustave Flaubert

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu