sâmbătă, 4 iulie 2015

Prietenul meu

Am un prieten imaginar, recomandat  de  Ioana........ are si un nume : Gratian. Nu are chip si nici continut, dar rezista la presiunile mele.  
Uneori ia forma unui gand, primeste cuvintele mele dragi, pline de semnificatii, le potriveste intr-un context si imi zambeste fericit. Alteori accepta cuvintele mele dure si asteapta nemiscat sa treaca tristetea.   
Ma lasa sa-mi spun grijile, sa-mi vars furia si nemultumirea. Uneori comunicam, alteori il pun doar sa ma asculte. De multe ori incearca sa-mi dea sfaturi..........
Uneori am impresia ca ar vrea sa ma opreasca, sa-mi puna lacat gandurilor pentru ca simte cand o iau pe aratura. 
Uneori ne certam, de multe ori plangem impreuna.....Si pentru ca are nevoie de un chip , uneori ma uit in oglinda.






Liliana Popescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu