vineri, 23 decembrie 2016

AVEM 3 LUNI

Acum trei luni am facut cunostinta cu cel mai minunat baiat.....in aceste trei luni am aflat multe despre Aron, inca suntem in procesul de cunoastere si descoperire, incercam sa ne imblanzim reciproc / asa ca in,,Micul Print,,
Ce stiu pana acum despre Aron, in afara ca e minunat, este mancacios si cuminte, ii place la baie,zambeste strengareste, rade.zgomotos. gangureste de ma topeste.....de cand s-a nascut a  fost un cuminte,un intelept si un sensibil.....nu a avut colici, a plans doar daca ii era foame sau de nebagare in seama..poate dormi si singur la el in camera, nu are nicio problema, cum zice mamica lui:e autonom si independent..doarme bine noaptea ...poate si pentru ca Ioana este foarte relaxata ,,nu crede in povestile cu lasa copilul sa planga, nu-l lua in brate Cum sa-l lasi sa planga? El ne anunta ca are o problema sau poate doar  vrea sa te simta aproape. si daca stau sa ma gandesc si noi avem nevoie de apropierea asta.
De trei luni ne-am completat cum nu se poate mai frumos  familia....e asa cum l-am dorit, dar mai mult decat am visat...caci nu am putut sa-mi imaginez ochi mai albastri ca ai lui, capsor atat de blond si delicat, un baietel atat de plin de personalitate...sunt cea mai norocoasa bunica din lume.
La multi ani Aron cel albastrel! Azi micul elf...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu