marți, 12 decembrie 2017

12.12

Astăzi este zi mare pentru noi :) Ziua în care l-am cunoscut pe .....
Intru a doua oara incognito pe blogul tau, mama :)
Știu un secret și așa tare mi-aș dori să ți-l spun. A fost tare greu aseară să vorbesc cu tine și să nu îți pot spune. Dar nu este secretul meu, așa că îl las pe posesorul lui să-ți spună, la timpul potrivit. Așa că m-am gândit să scriu aici, așa măcar mă descarc. Și știu că nu intri pe aici astăzi, sau așa sper.
Vei fi foarte fericită :)
Am și lăcrimat de dimineață gândidu-mă că nu mai este omulețul căruia îi plăcea să se strâmbe și să facă pozne. Astăzi devine TATĂ.
Astăzi este despre el și .... vom afla în curând despre cine
Bine ai venit, dragoste mică. Tusha te iubește 😍



Un comentariu:

  1. Va iubesc si va multumesc ca m-ati facut bunica ..nu pot sa va spun cat de fericita sunt............

    RăspundețiȘtergere