luni, 23 septembrie 2019

3 ani de Aron




Dragul meu,
Astazi este ziua ta! Ziua in care tu m-ai facut bunica. Cea mai speciala zi din viata mea pentru ca esti primul nepot! Te-am iubit de cum te-am vazut prima data. Te iubesc nemasurat inca de cand te-am tinut in brate si am indragit fiecare clipa de bebelusie a ta! La multi ani copile drag!

Ai crescut sub ochii nostri si dintr-un bebelus vesel si frumos ai devenit un baietel curios si dulce. Ne-ai incalzit fiecare zi cu zambetului tau, cu ghidusiile tale, cu imbratisarile tale, cu prezenta ta in viata noastra. Ne-ai umplut viata de frumos, de implinire si de iubire. O iubire care nu poate fi descrisa in cuvinte.  iti multumesc ca m-ai invatat sa iti fiu bunica. Iti multumesc ca mi-ai oferit sansa sa fiu din nou copil, caci in acesti trei ani m-am jucat mai mult decat in ultimii 30.
Te iubesc pentru ca esti inocent si bun, ca esti frumos...........



La multi ani, bulgaras de soare, explozie de culoare, minune de copil!

Sa-ti fie sufletul curat si pur .  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu