luni, 20 decembrie 2010

STARE DE BINE



Azi am o stare de bine,nici nu stiu sa o definesc  si imi este si teama sa scriu despre ea ,ca sa nu dispara. Sper sa dureze si sa o transmit mai departe.Usor ,cu grija, dar trebuie sa se intample .Ma intrebi daca sunt fericita? hmmm...am momentele mele,momente in care sunt foarte entuziasmata si momente in care sunt la pamant Viata are si ea  suisurile si coborasurile ei ,dar ce te faci cand ai doar de urcat ,cand dealul e prea abrupt? Mi se pare ca odata cu varsta ne trebuie tot  mai mult sa ne bucuram.
Sunt sigura ca sunt altii mai obositi si mai lipsiti de vlaga decat mine.Atunci cand ai asteptari,intotdeauna vor exista nemultumiri.E bine sa ai asteptari intai de la tine ,sa-ti indeplinesti dorintele ,sa-ti iei propriile decizii si sa nu speri ca  altcineva va veni cu o bagheta magica si sa te scoata din mizerabil.

Suna uzual,dar lucrurile marunte sunt cele care mi -au adus zambetul pe fata,un zambet care tradeaza starea de bine.... merit...o cafea excelenta,o melodie care sa ma inspire ,cineva care sa -mi spuna te iubesc,niste plauri sa ma motiveze si ar mai fi....sa nu uit sa zambesc ,pentru mine inseamna mult,imi da o stare de bine si de liniste interioara.
Mi-a trecut ...ce credeai ca o sa dureze?A disparut....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu