marți, 4 ianuarie 2011

Trecut-au si sarbatorile....

Nu am mai scris de ceva vreme .M-am tot gandit ce scuza sa gasesc ....nevoia de autojustificare nu m- ar ajuta pentru ca stiu ca nu mai trebuie sa ma justific tot timpul. Asa s-a intamplat....
Sa incep cu inceputul...desi  spuneam ca nu o sa ajung la tara(si iata ca s-a adeverit iar proverbul "never say never"). ,iata ca nu am rezistat si am facut un pas spre conciliere.M-am gandit  in primul rand ca este concilierea mea cu mine si apoi m- am gandit la altii.Am  vrut sa scap de acest oras ,de aceasta casa in care aveam impresia ca ma sufoc.Uneori spun ca m-ar tenta sa locuiesc la tara ,dar parca tot nu as da orasul pe o strada plina de noroi ...Initial am plecat sa sarbatorim Craciunul si ziua cumnatului ...dupa care am zis ca nu ar fi rau sa stam si de revelion... apoi de ce nu am sta sa sarbatorim si ziua nepoatei...gata,gata sa sarbatorim si Sf .Ion
Astfel s-a reunit familia.Totu a fos k, de la pregatitul carnatilor ,sarmalelor,iepurasulor in tava si a minunatului cozonac al cumnatei ... punctul culminat a fost impodobirea pomului si asteptarea mosului.
In ansamblu a fost foarte bine ...m-am simtit bine si am avut sentimentul de libertate.Nu va ganditi ca nu am avut si socuri....nu as fi eu....
Anul 2010? UN AN NEBUN!!! S-au intamplat atatea lucruri....lucruri stranii ,triste ,vesele,am iubit,am plans si iar am iubit.Inca ceva ....m-am schimbat sau asa imi place sa cred ,in multe feluri ,am devenit mai stapana pe mine ,nu ma intelegeti gresit ,dar eu prea mult timp am castigat titlul de cea mai toleranta cu mine si cu ceilalti.
Despre un lucru,mai bine tac si aici numai cei apropiati inteleg de ce....

LA MULTI ANI CELOR CARE MA VIZITEAZA ,UN AN CU IMPLINIRI SI REALIZARI.











Un comentariu: