luni, 14 februarie 2011

Mda.....

Mdaa...am revenit iarasi..de data asta nu imi mai aprind nici o tighi inainte de a tasta..am vazut ca se poate si cu mai putine.Sunt cam lenesa si nu- mi place ...am inceput sa scriu cam rar ,nu numai aici ....citesc foarte putin.... si nu ca nu as avea timp ....dar cand stau acasa ma dau peste cap  sa-mi termin treburile,iar cand sunt plecata uit de toate ...nu va mirati ,abia m -am intors din Drajna City .
Sunt dezamagita ca situatia noastra nu prinde nici un contur ,nu reusesc sa ma adun in ganduri ...imi dorec prea multe.Vreau sa-mi iau avant si sa zbor ...la figurat ...ca o pasare.Nu vreau sa cad in pesimism  mai mult decat sunt asa ca va las sa nu va dau starea ...


Cam atat azi....poate revin maine sau cand voi mai avea chef!
Noapte buna, somn usor 7 purici pe-un picior!...:)))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu