miercuri, 21 mai 2014

injectia 3

  • 8.30 Totul sub control ...injectie facuta de Dan ..ii multumesc si il invidiez pentru curaj
  • aseara la doctor: analizele destul de bune ... au scazut neutrofilele/granulocitele(un tip de globule albe) care au rol de aparare antiinfectioasa a organismului   drept ptr care mai fac o injectie, Nivestim /una pe sapt.,este un tratament pentru stimularea leucocitelor, bineinteles  cu efecte secundare
  •   am luat reteta pe inca  4 sapt,
azi, am zis sa experimentez sa nu mai fiu ,,topita,, si mi-am propus sa merg la piata  in centru..la dus  a fost cum a fost ...dar inapoi am simtit ca nu mai pot ..nici nu stiu cum am ajuns acasa

  • 19.00  sunt  lesinata... fara vlaga ...cefalee...ameteala ..junghiuri in zona ficatului, neaparat a trebuit sa ma intind pe partea dreapta... am obs ca dupa injectie am usoare dureri in gat 
  • ma simt obosita , slabita si excesiv de sensibila 
  • cam atat ca nu pot mai mult acum 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu