duminică, 18 mai 2014

rezumat

Singurele drumuri despre care se stie sigur ca nu ajung nicaieri sunt cele abandonate. (Octavian Paler)

iar eu merg pe drumul cel bun, sunt sigura de lucrul acesta ..chiar daca am caderi de toate felurile, o sa ma fac bine ...am oameni minunati langa mine, oameni care nici nu ma cunosc prea bine dar au intins bratele ....   am cei mai buni copii din lume.... si cel mai minunat sot .... sunt sigura ca voi reusi ...stiu ca exista si opusul dar deocamdata sunt optimista :)

acum pe scurt saptamana aceasta ;
  • mi-au aparut pe piele bubite mici cat varful de ac...nu ma scarpin tot timpul
  • dupa 4 nopti de insomnii, ieri am cedat psihic ...am plans pana am adormit....am dormit ca un bebe pana dimineata, ceea ce mi-a dat  o stare de bine ....(eu de la inmormantarea tatalui meu si pana ieri nu am putut sa mai plang ...ma bucur ca am deblocat acel ceva  din mine )
  • am rezultatele la hemoleucograma sunt destul de bune dupa mine, in schimb mi-au crescut iar transaminazele ...oricum voi scrie cum sunt dupa ce le vede medicul
  • greturile apar in general dupa masa ..uneori persista toata ziua  si atunci nu-mi mai trebuie mancare, alteori pe perioade scurte 
  • mai am dureri(intepaturi) in zona ficatului, dar nu tot timpul 
  • stare de oboseala, fac ce fac si ma asez ...si cand urc un etaj obosesc, respir mai greu  ...noroc ca oboseala nu doare....
  • marti ma prezint la doctor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu