miercuri, 16 iulie 2014

Injectia 11

PE SCURT:

  • nauca, ametita
  • obosita fizic, picioarele si mainile deosebit de grele, crampe musculare cu care am inceput sa convietuiesc 
  • tensiune 8,5
  • analizele, chiar daca au scazut, deocamdata sunt bine ...nu intervine medicul cu nimic
  • la sfarsitul saptamanii viitoare  repet viremia, sper sa fie bine
  • la urmatorul control ma trimite sa verific tiroida
  • valorile transaminazelor ok
  • nu am pofta de mancare..abia pot pune ceva in gura, mai ales dimineata /obligata beau sucul preparat de Dan
  • incerc sa mananc sfecla rosie :(
  • nu am crezut niciodata ca am sa ajung sa traiesc fara sa fac mare lucru cat e ziua de lunga ....sunt oarecum resemnata, ma gandesc ca e doar o perioada din viata mea si ca o sa vina ziua cand o sa revin la ritmul meu..... Wink













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu