luni, 7 iulie 2014

Panica

Pana acum a fost destul de ok perioada de tratament, cu dureri suportabile, dar  de cateva zile sunt incredibil de moale fara vlaga, mainile parca nu sunt ale mele ...nu pot sa coordonez miscarea, iar  uneori simt ca lesin si nu o sa ma ridic ....am inceput sa fiu precauta in cazul in care s-ar intampla ceva ...scot cheia din usa ...sunt cu dosarul de analize la vedere, telefonul nu lipseste de langa mine ... 
Saptamana trecuta am facut greseala  sa  plec pe jos pana in centru ....mare greseala ...obosesc intr-un mare fel ...gafai doar ca urc un etaj ....nu-mi vine sa cred ca sunt eu ...parca traiesc in alta lume, lume care nu este a mea ...de aceea nu prea mai ies dacat daca este necesar 
Iritatiile de pe piele apar si dispar seara ma scarpin cel mai mult, pielea a devenit foarte uscata ..cum am mai scris in posturile anterioare, parul nu-mi cade mai mult decat inainte, dar nu mai este atat de moale, a devenit aspru ...o fi bine? 
Saptamana viitoare fac viremia dupa 12 saptamani de tratament ....poate am noroc si este nedetectabila ca sa pot continua pana la 48 sapt, daca este detectabil, dar a scazut fata de prima cu 2log10 se continua pana la 24sapt, cand repet iar viremia.
mi-am stors neuronii sa-mi aduc aminte de log 
deci viremia mea ar trebui sa scada cu mai mult de 13 ori... daca am calculat bine
 (2log10 2884031=2*6,46=12,92)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu