joi, 27 aprilie 2017

Multumesc Doamne ca sunt bunica!

Aseara am avut parte de o noua veste .... o sa fiu iar bunica...de data aceasta de la Andrei. Fericirea este la cota 2000..copii mei m-au transformat, m-au facut bunica sau mai bine zis mama a patra oara.Se spune ca atunci cand esti fericit timpul curge repede...Eu sunt fericita si implinita, dar as vrea ca timpul pentru mine sa stea in loc, sa savurez cat mai mult timp clipele ce vor urma cu nepotii mei ...ma simt atat de bine ca nu am cuvinte sa descriu ceea ce simt.Vreau sa-i tin in brate si sa respir mirosul lor de bebelus amestecat cu cel de lapte, cat mai mult timp de acum incolo. Langa ei voi avea toate simturile activate.
Multumesc I@S, A@N  ca in fiecare dimineata o sa am cea mai frumoasa trezire de pe pamant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu