joi, 20 ianuarie 2011

AM REVENIT

Gata ,gata sa apara panze de paianjen  pe la colturile blogului .Recunosc ca sunt lenesa si nu am mai intrat in casuta sufletului .....Pai da. Sunt panicata.De ce ?De toate....am zile in care viata imi pare un sir de concesii,trebuie sa muncesc  sa fac rost de bani,sa traiesc fiecare zi in acelasi fel ,monotonie curata....prea multe gesturi ,compatimiri ...recunosc ca atarn de stele ,ma cobor pe aceasta panta a existentei mele si imi vad gandurile zbenguind de colo colo,nu mai sunt ce par a fi, parca nu mai sunt eu...nu reusesc sa ma regasesc.Alerg pe acelasi drum ,vad aceiasi oameni ,uneori nici nu ne mai salutam , pentru ca ne-am obisnuit cu prezenta fiecaruia...am inceput sa uit de lucrurile importante si mi- e dor de conversatii lungi si apetisante.Cam atat ... 


2 comentarii:

  1. in sfarsit ai revenit :) asta da surpriza ..... ar trebui sa scrii mai des :* pup un mamel mic si frumos. uby

    RăspundețiȘtergere
  2. ce sa ti spun....ti e dor de conversatii...

    RăspundețiȘtergere