luni, 31 ianuarie 2011

VA INVIT LA O CANA DE CEAI.....


Uite ca am revenit ,nu asa cum am promis .....dar...am  revenit. Sunt racita,simptome diferite de la durere de cap, ochi ,muschi etc, etc.....Tusesc mai putin decat stranut ,nici macar nu stranut normal pentru ca incerc sa ma pisicesc .Nu mai sunt atat de agitata ,pentru ca se agita altii pe langa mine,las iar minutele sa treaca de parca as merge in  sens invers.Ce  este mai rau e ca i -am dat si sotului un virus si uite asa ne oblojim ranile reciproc.
Am petrecut sfarsitul de saptamana la tara ,totul a fost k ,cumnatica ne -a rasfatat cu praji in fiecare zi ,nu va speriati ,revenim maine .....vom sta singurei pentru ca au plectat cu treburi......
In rest viata noastra este la fel.....MI-E DOR DE VIATA MEA CAND AVEAM COPII MICI!!
Strabateam viata cu ochii inchisi ,pentru ca stiam ,pas cu pas ce am de facut si unde am de mers .Diminetile erau cu acelasi iz,aceleasi obligatii....copii,spalat pe dinti ,mic dejun ,hai mai repede ca pierdem masina,aruncatul copilului la gradi sau la scoala ...fugi sa ajungi si tu la munca....e ce viata ! nu ca acum.... acum stiu dinainte ce imi va tulbura mersul tihnit ,ce ma va opri doar pentru o clipa din drum ,intru  intr -o rutina ......
cum sa- mi dau seama cand trebuie sa ma opresc sa mai fac aceleasi lucruri ,cum sa ma apar de monotonie ,de plictiseala ?
noapte buna !
da...e 21.30 noapte buna 








.

2 comentarii: