luni, 14 mai 2012

starea zilei

ploua..marunt, e innorat, genul de vreme in care ai chef doar sa meditezi....cand ploua am chef sa stau in mijlocul gradinii  si sa simt cum ma lovesc picaturile ,sa raman doar eu cu mine...gandurile se invart precum un carusel si as dori sa pun ordine in ele...atmosfera este gri ....drumul  pustiu ... exact ca in poeziile simoliste in care sunt surprinse stari sufletesti si psihologii pline de tensiune interioara.....(am dat bacu anul trecut...hihi)
nimic nou in viata noastra ...eu merg ceva mai bine, incerc sa zambesc in fiecare zi,chiar si persoanelor care nu merita ...incerc sa fiu indiferenta, dar nu- mi iese ,mi- e dor de cateva persoane cu care vorbeam orice ,iar acum totul se rezuma la un salut sau nici atat ,dar nu ma deranjeaza prea mult ,am citit pe net ,,Pescarusul Jonathan Livingstone” 
dan se straduieste sa iesim din impas ...alearga si el peste tot...asa ca lupta nu a incetat pentru noi ...
cam atat ...

Un comentariu:

  1. ma bucur ca esti mai bine ,poate acum o sa ne vedem ,cat despre ploaie sa nu mai aud ....te pup

    RăspundețiȘtergere