miercuri, 3 iulie 2013

27 ani-Cursul vietii noastre nu se intoarce niciodata ,iar urma lasata de de fiecare pas nu se sterge...........

Si noi am urcat ......chiar daca nu stiam pe atunci cat de grea este calatoria.....

Astazi, ma declar fericita pentru ca am urcat in acest tren, am trait fiecare zi cu greutatile ei si  am ales intotdeauna cu sufletul. Ma declar fericita, pentru ca sufletul meu a ascuns ceva frumos si dorinta de a  te iubi. De-a lungul timpului a trebuit sa renuntam la unele planuri, la oameni dragi, care s-au transformat din prieteni in amici, ca mai tarziu sa devina aproape necunoscuti .....nu am pierdut nimic ..decat timp ...si regret ca sufletul meu  a fost de foarte multe ori o carte deschisa pentru toti ..Astazi, maine si mereu te voi iubi asa cum esti tu ....sunt fericita cu tine si cu copii nostri minunati .




Un comentariu: