sâmbătă, 19 decembrie 2015

Pentru urari, apasati tasta 1

Am ajuns la varsta in care spun doar atat: apreciez ce am  si nu tanjesc dupa ceva ce nu-mi trebuie, vreau doar sa fim sanatosi si sa traim frumos. Nu-mi  doresc  nimic altceva, decat sa fim bine, sa ne bucuram de viata .
Ma simt mult mai bine in pielea mea  azi la 51 decat la 40, stiu ce vreau, cine sunt si ce este important pentru mine. Am invatat sa spun nu, nu ma obesdeaza lucrurile scumpe, nu vreau masina noua, nu vreau casa dichisita dupa ultima moda.  
Azi, vreau sa multumesc sotului pentru fiecare gest, cuvant pe care mi-l daruieste, pentru ca-mi este alaturi de ani de zile, pentru ca mi-a dat putere de cate ori am avut nevoie......... copiilor si familiei le multumesc pentru ganduri  si le doresc sa se bucure de fiecare secunda a vietii.     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu