miercuri, 13 aprilie 2011

Ceva din aprilie 2005....


de ce scriu?   01.04.2005
 
Scriu  pentru ca sunt trista.
Scriu pentru ca m-a impregnat parfumul fericirii.
Scriu pentru ca iubesc si simt nevoia sa spun lumii despre ce forma au stelele.
Scriu pentru ca urasc şi nu gasesc pe loc “pompa ”pentru a scoate negreala din mine. Scriu pentru ca am nevoie de cuvinte atunci cand cuvintele se aglomereaza in sufletul meu.
Scriu pentru ca respir idei si nu am cui sa le spun cu voce tare.
Scriu pentru ca nimeni nu ma crede sau pentru ca ma crede atat de multi incat imi  doresc sa ma creada o lume intreaga.
Scriu pentru ca vreu sa ma citeasca cei de langa mine.
Scriu pentru ca vad minuni si vreau sa le spun si altora .
Scriu pentru ca intr-o zi ne vom desparti si am impresia ca dupa o despartire mai sunt datoare cu cateva cuvinte.
Scriu pentru ca ma plictisesc si viata mi se pare atat de absurda .
Scriu pentru ca sunt prea saraca ca sa fac bani din comert si prea bogata ca sa fac comert cu suflete.
Scriu pentru ca vreau sa evadez ,scriu pentru ca vad un zambet si mi-l imaginez, daca nu pe chipul meu, macar undeva pe o perna de langa mine.
Scriu pentru ca aud un tipat si sunt prea neputincioasa pentru a-l stinge.
Scriu pentru ca am nevoie sa alerg printre litere.
Scriu pentru viitor degrevand trecutul de greseli.
Scriu pentru trecut, uitand ca traiesc deja in viitor.
Scriu pentru a gasi pretext de zambet sau dorinta de rasuflare tandra pe obraz.
Scriu din pasiune, din gelozie,  din uitare, din lacrima, din fluturi, din culori sau din priviri.
Scriu cu sufletul sau scriu cu sufletele altora.
Scriu treptat, scriu dintr-o suflare, scriu nebuneste, scriu indescifrabil. Scriu cu litere mici sau cu litere mari.
Scriu cu trei puncte sau cu semne de exclamare. Scriu intreband si raspund scriind.
Scriu de dor, construind porturi si aprinzand faruri pentru corabii care poate nu vor veni niciodata.
Scriu pentru viata, scriu uitand ca exista moarte.
Scriu pentru ca vreau si scriu pentru ca sunt constransa.
Scriu ca sa ma rog si vreau ca cineva  important sa-mi auda ruga. .
Scriu pentru ca atunci cand nu scriu imi e teama ca voi ramane prea singura pentru a mai gasi o coala de hartie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu