luni, 4 aprilie 2011

Materiile vietii.....

Inceput de saptamana stresant, langa o cafea cu o aroma nedefinita..., cu probleme imprevizibile, cu probleme pe care mi le fac fara rost sau cu rost, asta nu mai conteaza, am ajuns sa traiasc ca la scoala cu ore de geografie, istorie, romana... cu ceas desteptator ..pe care il aud cum suna din cinci in cinci minute ... si in cele din urma parca ar spune "dormi dragule, eu mi-am facut datoria ". 
Ma gandesc la o vorba de duh "dati-mi un punct de sprijin si voi rasturna pamantul"...deocamdata prefer siguranta a ceea ce stiu si resping ce poate sa vina ...aceasta anticipare negativa este amprenta trecutului care se lasa proiectata in prezent...nu putem sa tinem viata pe loc, trebuie sa acceptam ceea ce vine. Raman in acorduri muzicale http://www.youtube.com/watch?v=F9ee7wDN-9k&feature=related asta ca sa accept :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu