marți, 26 aprilie 2011

A TRECUT SI PASTELE....RECONSTITUIRE

Totul a inceput cu "marea" curatenie. Si ma intreb:de ce acum? De ce nu facem curatenie mai mereu sau macar sa mentinem? LA mine toata lumea capiaza cu curatenia de Paste. Dar eu vreau sa fie mereu curat, sa ma pot bucura de ea. Cand ajung acasa si totul arata ca dupa taifun, ma apuca toate alea si obosesc inainte de ajunge in dormitor. Instant. Ma oboseste dezordinea.
Apoi toata lumea este fericita ca suntem impreuna, dar nimeni nu se intreaba cata oboseala se ascunde in toata chestia asta. Magazinele sunt pline de oameni care cumpara cu tona, la piata se calca in picioare, oboseala in bucatarie si apoi cand zici gata,  iti vine sa te culci.  Nu stiu ce sa mai zic cu traditiile ,cert este ca eu mi as dori niste sarbatori pentru mine,in care sa fac doar ce vreau eu....in alta ordine ...un paste petrecut fara copii mei dragi,de fapt o mica parte a fost cu Andrei , care a fugit ca din pusca cu baietii la padure,Yoyo a petrecut la ea acasa cu fetele ,iar noi dupa prezenta facuta la mamica mea, fuga in Drajna la cumnata ...a fost ok ,cam scurta vizita, dar plina .Am petrecut ca la carte, cu oua rosii, cu cozonac, pasca, si alte bunatati. De ce trebuie sa fie asa? ca asa suntem noi ,sa avem de toate ca sa ne dea sentimentul de bunastare, nu stiu ce sa zic....In fine ..au trecut si sarbatorile de Paste ...urmeaza 1Mai muncitoresc!



3 comentarii:

  1. si ce planuri ai de 1Mai muncitoresc?!

    RăspundețiȘtergere
  2. numa ca nu prea munceste nimeni la noi in familie...serbam si noi independenta :-))

    RăspundețiȘtergere
  3. normal...independenta se castiga greu....asa ca merita din plin sarbatorita

    RăspundețiȘtergere