miercuri, 25 mai 2011

AVENTURA PE NOUL POD

Timpul zboara si mai repede zilele astea.Totul e impartit  intre biberonul de dimineata si cel de seara. Azi am incercat sa trecem noul "pod" care se inaugureaza duminica .Asa ca am iesit la o plimbarica mica, G a incalecat  pe  4 x4 , A pe langa mine.Nu vreti sa stiti cum am escaladat pamantul din fata podului ...noroc ca trecea bunul concetatean Plesea.....la intorcere a fost mult mai greu.....dar sub incurajarile Annei cu: baga tusa!accelereaza ,nu te lasa! am reusit sa trec prima parte ...mai aveam un obstacol: la Mitu Tiganu...nu aveam nici o sansa ...asa ca pun copilul in iarba din fata curtii ,pentru ca in iarba nu misca si am putut sa stau linistita... trec si carutul si gata.....eram fleasca ...
In restul zilei totul k... copilul hranit bine, oparita un pic la dansa :)))) ,dormit f bine in cursul zilei ,aseara a fost un pic agitata ,dar pana la urma s-a linistit .Ce este mai important este ca Anna s-a jucat azi cu ea  un pic ,dar mai e si maine o zi.
Georgica face pasi uriasi catre Anna si e fffff fericita cand ajunge la ea,iesim in fiecare zi afara, facem baita...cantam ..
Maine construim un ceas  de carton .(sper)

Acestea fiind zise "va pupa jean"

PS .
VA ROG DONATI TIGRUL CARE CANTA LA ORICE ATINGERE !

2 comentarii:

  1. bravo tusha, te integrezi in absolut incet incet...despre tigru...injura l pe robi, ca si noi o facem....oac oac. te pup cu drag

    RăspundețiȘtergere
  2. da ,da...ma integrez ....acum vad cum e la tara ...ori o iei razna de atat liniste ,ori de atata agitatie...

    RăspundețiȘtergere