luni, 30 mai 2011

IN GENERAL

Dupa multe rugaminti ale fiicei mele ,uite ca-mi fac un pic de timp .Pe scurt: G mananca bine,am incercat sa i dau in fiecare zi altceva,ziua doarme bine,ar putea sa faca lucrul acesta si seara ,dar vrea  sa fie mai cu mot. Aseara a fost singura seara in care nu s -a trezit pana la 6 dim si asta ca a sunat alarma lui Danut .....La 7.30 suntem pe terasa sa savuram aerul curat , sta in tarc si se joaca frumos,noi pe langa ea ,iar cand avem treaba ramane singurica si isi vede de jucariile ei .Doarme ,mananca  si in general la ora 16 este iar pe terasa ,alternam cu o plimbare pana la noul pod sau la magazin ,stam ca tarancutele pe banca Ionelei ,apoi din nou in tarc ...si asta se sfarseste pe  la ora 20.30 -21 .Merge pe masinuta ,se da singura jos de pe ea ,alearga dupa canapea ,drept pentru care am impins canapeaua pana la masa ,dar e tare  smechera si gaseste solutii.Stie unde sunt ochii, unde este "Prima iubire",sa stinga becul ,ii spun sa -mi dea apa ... o cauta  si  mi -o da ..am uitat ... a mers desculta prin iarba ,e  fericita !
Anna e la fel  de smechera cu raspunsuri rapide nu mereu tocmai potrivite ,dar este pentru prima data cand stau cu ea mai mult si nu am vrut sa simta strictete (nu mi am propus lucrul acesta ),de aceea am mai lasat de la mine...bineinteles cu limita .In fiecare zi am facut cat de putin ceva si cu ea...a venit si Miruna (azi chiar au fost cuminti si le -am spus ca primesc recompensa : maine se intalnesc si la pranz si seara ,bucurie mare pe aman2.Acum asteptam ziua copilului ,avem musafiri sper sa ma descurc,nu va speriati nu vine decat M SI C .







Cam atat !mi e somn ...Danut deja sforaie ...singuratatea nr pare e tot prin living ...maine spalam ....si mai vedem ...mancare avem, casa e luna .....cat de cat :)))) poate revin si maine 

Un comentariu:

  1. dar iara speli maine??? ai o problema ...... ma abtin de la niste comentarii a la tatelu :D

    RăspundețiȘtergere