joi, 26 mai 2011

Ziua de azi

Azi e prima zi cand am simtit pe pielea mea ce-mi spunea tusha.....G a fost agitata ,nu stiu cauza ..poate dintii ,nu puteam sa fac un pas in afara teritoriului ei ,ca incepea sa strige mama(stiu ca doare ca mai zice mama si altei persoane...sau poate te striga pe tine)...si uita asa am facut laptele cu ea in brate,micul dejun al Annei cu ea in brate si la buda am fost cu ea ....i am dat sulul de hartie:)))
Intr-un bun sfarsit pe la 11.30  am reusit sa o adorm si doarme si acum ......dupa care m am linistit ,mi am facut cafeau si am tras o tighi...apoi ceva constructiv cu Anna :ceasul ,bastonase,cerculete, liniute etc....i am dat nota 10 .Dupa somn facem dictare si coloram ....sper...sa nu o dezamagesc pentru ca si doreste mult ....cam atat ,o sa revin cu stiri noi . hai papa

2 comentarii: