luni, 23 mai 2011

Drajna -Ploiesti SI RETUR


Inca de la primele ore ale diminetii m am trezit cu o usoara durere de cap ,chiar am zis in gandul meu ca de foarte mult timp capul meu plin de neuroni nu mi -a facut probleme .Poate a fost din cauza orei matinale ....el stie de ce ,eu una nu i-am gasit factorii care-ar fi putut-o determina.In fine ,cu toata migrena am urcat in masina personala si am fugit la oras...nu va ganditi ca aveam programare la salon,la masaj  sau altundeva....nu ..m-am gandit ca masina mea de spalat rufe nu poate lua o pauza mai lunga  de doua zile ....frigiderul meu tipa dupa ceva gatit....si...surpriza ....dereticatul prin casa imi lipsea...deci ,am gatit,am facut ordine la curatenie ,nu de alta dar am plecat in mare graba si nu spalasem gresia .....:) prietenii stiu de ce:))))))

Acum ca am terminat ce era urgent am luat o pauza sa va scriu aceste randuri...."stati pe aproape ...nici nu stiti ce pierdeti"....hai ca revin ...sper... daca nu ..si  maine e o zi...pop

Un comentariu: