sâmbătă, 5 martie 2011

8 ani



Rasarit de soareAs vrea sa cred ca acolo unde esti totul e ca un ocean de margaritare ,ca ai un covor de trandafiri de-abia infloriti, o herghelie de harpe unduindu-se pe curcubeele ce se scurg de undeva… azi am vrut doar sa scriu cateva randuri numai pentru tine…Te las linistita... sper ca intr-o noapte sa te visez macar un pic ,vreau doua vorbe…. Totul ne desparte ... Amintirea ta, glasul meu nu poate sa te strige ,caci nu stie unde esti  intre cele patru zari...

3 comentarii:

  1. cand am fost o data bolnava, cica, ma gandisem cu mintea mea bolnava, noi intelegandu ne pe atunci foarte bine, cum ar fi sa ti mai pierzi o cumnata..ca kkre..imi pare rau, spun inca o data, ca nu am cunoscut o

    RăspundețiȘtergere
  2. ce repede au trecut 8 ani, dar totusi ce greu .... fara ea

    RăspundețiȘtergere