luni, 7 martie 2011

"Cum e mai bine:sa fii tu tu, no matter what, sau sa fii o parte tu cu ei si cealala sa o stii doar tu?"

            Cumnata mi- a dat de gandit ...asupra unui subiect sensibil...incerc sa ma" luminez" pe mine in primul rand.Recomand un fragment  din Paler "Viata pe un peron"unde ne vorbeste despre mastile de sticla(o sa caut fragmentul si il postez)

Eu am invatat ca felul in care ne vedem pe noi insine nu coincide cu acela in care ne vad ceilalti. Fiecare avem cate o masca ,incercam mereu sa ascundem ce credem ca nu merita sa aratam  si astfel obtinem acceptarea celor din jur.. si in functie de gradul nostru de toleranta fata de reactiile celor  de langa noi ajungem sa purtam masti si fata de noi insine .A parea valoreaza mai mult decat a fi,politetea nu sugereaza mereu  bunatate ,complezenta ...etc .Am cunoscut  oameni care isi creeau imaginea pe care vroiau sa o vada cei din jur ,deci aveau o masca pentru ca doreau sa evite criticile sau dezaprobarile ...construiau ziduri care erau menite de a proteja de posibile rani .....erau sinceri?nu....important e sa incercam sa ne cunoastem, sa ne intalnim cu noi insine,  sa ne asumam ceea ce suntem...inca cred ca nu suntem sinceri cu noi  .....deci as putea sa spun: da ,ne mintim chiar pe noi...poate gresesc...nu stiu ...astept :(

3 comentarii:

  1. intrebarea e daca ceea ce zici tu e masca, sau de fapt este ceea ce sunt acei ce se comporta intr un anumit fel, indiferent de ce o fac..adica daca stiu ca tie nu ti place sa te critic, si imi vine sa o fac, dar nu o fac...inseamna ca nu sunt io..sunt cum vrei tu. si de ce fac compromisul asta? sa nu zici ca pentru ca tin la tine, ca nu la asta ma refer :-)ca sa fie bine, nu? dar de fapt..il fac cu mine..citi oameni ma stiu asa cum sunt? cred ca nici unul. nici eu

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu ce zici ....dar nu criticam sau nu ne spunem mereu parerile ,preferam uneori si compromisul ..

    RăspundețiȘtergere