marți, 22 martie 2011

Liniste pe aici....

Inca de aseara mi- am propus sa merg la biserica ,asa am simtit .....intr-o biserica in care nu am fost pana acum, la Sf Anton...spre surpriderea mea acolo enoriasii isi vad de cele sfinte, nu stau sa traga cu coada ochiului la vecin, sa-si faca mana caus la gura si sa inceapa sa vorbeasca . O liniste deplina ...o liniste  care mi- a facut bine atat mie cat si sotului care m -a urmat fara nici o ezitare . Sfatuiesc pe toti sa nu ezite sa calce pragul acestei biserici....si chiar daca azi e marti, biserica a fost plina...
Astazi simt cu certitudine ca a venit primavara. Acest lucru imi da ceva avant ...v-am spus ca primavara e anotimpul meu preferat? Asa ca de acum...afara cu voi ! Iesiti sa simtiti mirosul ierbii! Eventual pasiti  desculti .....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu