sâmbătă, 19 martie 2011

Frig


Pe la inceputul saptamanii credeam ca primavara s- a instalat.....dar se pare ca a fost o iluzie ,ca orice iluzie din ziua de azi, e frig ca-n februarie,in casa e frig, pe strada e frig,frig frig si iar frig. Primavara, unde esti?
Mi se pare atat de deprimanta lipsa soarelui si aerul rece ce patrunde prin usa crapata de la bucatarie...
Numai gandul ca trebuie sa ma imbrac iarasi gros, eventual sa scot iar geaca aia neagra de iarna ....hmm. Singura parte buna pe ziua de azi e ca m-am ocupat mai mult de activitatile casnice si am si eu cate ceva prin frigider, ordinea de rigoare ....de foarte mult timp nu am avut atate rufe calcate ....iar pe seara 
mi- am propus sa ma ocup un pic de mine , voi asculta pe baiat la geogra ...dupa care voi citi pana o sa ma ia somnul ....
A! Am uitat sa va spun ca a fost la mine mamica mea...of,ce chin, ce dor ,ce jale, ca nu pot face mai nimic pentru ea ...tot ea vine cu ceva in sacosa  Ma simt un copil ratacit printre oameni mari, care isi striga in disperare parintele.... Simt parintele care isi striga cu disperare copilul...Traiesc un sentiment de durere la bratul mamei mele.  Alaturi de mama, care parca s-a micsorat, m-am simtit ca un dinozaur. Dintr-o data nu am mai avut loc in bratele ei, atat eram de mare. Si nu am stiut cum sa reactionez.In fine ....sa revin ....
Deci, seara aceasta este dedicata culturii...ca nu se mai poate... sa  hranesc un pic neuronii ramasi...voi incepe cu Agonie si extaz pentru ca am inceput-o ceva timmmmmmppppp in urma sa o recitesc si acolo pe noptiera a ramas .
Cam atat....hai pa 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu