vineri, 13 iunie 2014

Am invatat

Cand ai prea multa incredere in cineva, poti obtine doua lucruri, un prieten pentru o viata sau o lectie de viata din care inveti foarte multe.Din pacate sau mai bine spus din fericire  am foarte putini prieteni, care mi-au aratat si le-am aratat ce inseamna prietenie, nici ceilalti nu au fost intamplatori in viata mea, au avut un rol important, pentru ca m-au invatat lectii ....am avut mare incredre in ei, mi-am asezat sufletul pe tava si l-am daruit cu multa usurinta crezand in ei orbeste ....si am dus de fiecare data acest lucru pana la extrem ...pana am simtit ca mi-au murdarit toata fiinta mea ...abia atunci am hotarat ca ei trebuie sa dispara din viata mea ...nu am nici cel mai mic resentiment fata de ei, din contra ii accept asa cum sunt, dar........ atat. 
In scola inveti lectia si apoi ai testarea, in viata dai testul si apoi inveti lectia .....iar eu am invatat ca daca nu mai apartin unui loc trebuie sa ma retrag. Si ma bucur ca am inteles acest lucru ...


chiar daca uneori o mai ,,iau,,....asa sunt eu toleranta :) si motivata sa cred ca toti suntem buni.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu