miercuri, 18 iunie 2014

INJECTIA 7

                                                                 
Durerea provocata de intepaturi difera de la saptamana la saptamana, ba ma doare rau de tot, ba de abia simt….(azi nu am simtit nimic) doar senzatia de arsura .... vanataile sunt mereu la locul lor...
De aceea m-am hotarat sa incep  sa le fac in picioare. 
Ma tot gandesc cat sunt de norocoasa ca pana acum nu am avut efectele adverse ale tratamentului de care tot auzisem si citisem….nici ale mele nu sunt roz, de dimineata chiar eram fericita ca sunt k....apoi am cazut in extrema....ameteala, greata, stare de moleseala ...lacrimi... pentru ca inebunesc sa zac. Usor nu este deloc, dar nu este nici imposibil cum mi-am tot imaginat pana sa incep…..oricum nu sunt nemuritoare, nimeni nu este si toti o sa murim din ceva:)))). Ce optimista sunt azi! :)) In continuare ma simt foarte obosita si slabita... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu