miercuri, 4 iunie 2014

injectia 5

interferonul nr 5 -fara efecte secundare notabile...durere de cap  acceptabila , frison usor ..in schimb am obs. ca am dureri musculare, parca azi am avut doua maini stangi ....am fost si la lucru ceea ce mi-a facut destul de bine ...si nu stiu de ce dupa interferon ragusesc si  ma inteapa splina si ficatul .....de oboseala nu mai zic ca este la fel ...pana am urcat scarile din pasajul Calliope.......oricum ma bucur ca nu am stat in asternut ca un animal ranit

  • azi- rezultatele la analize ...transaminazele au scazut, granulocitele pentru care fac nivastim, au crescut sunt in grafic, hemoglobina a scazut, dar tot sunt in valorile normale, au crescut limfocitele.. voi vedea ce spune joia viitoare la control...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu