miercuri, 11 iunie 2014

INJECTIA 6

Pe scurt
  • nivastim=jale ...am fost leguma toata ziua 
  • imi este foame, dar nu pot manca ....e normal?
  • dureri de cap ingrozitoare, parca imi smulge cineva capul... as incerca sa nu mai iau paracetamolul ca sa nu influenteze tratamentul, dar fara el durerea persista mult mai mult, stare de somnolenta 
  • dureri oculare, vad prin ceata, chiar vorbeam cu mama soacra ieri si ii spuneam ca  nu o vad bine:)senzatie de nisip in ochi, uneori mancarime 
  • parul imi cade nu mai mult ca de obicei(inca)
  • interferonul facut azi, nu mi-a dat batai de cap foarte mari ...usoare dureri de cap:)))))))))))
  • stare de apatie severa generata de disparitia aproape completa a activitatilor de ordin social si familial ...noroc ca am un sot intelegator 
joi la medic pentru reteta, analize, etc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu