joi, 22 septembrie 2011

avem casa

cu toate ca sunt obosita, recurg la o cafea tare sa ma pot mobiliza ... aceste zile au fost atat de pline ,ca abia acum resimt agitatia ...dar sa spunem ca a fost agitatie constructiva.
dupa o perioada rea ,in care am avut nopti de nesomn din diverse motive,in sfarsit avem casa noastra si o sa ne bucuram de ce ne poate oferi noua locatie si speram ca pana la venirea noului an sa ne putem muta,totul depinde de cum ne miscam...apartamentul are 54 mp ,nu e foarte mare ,dar nici mic ,este un spatiu in care am simtit ca vibreaza  linistea  de care am atata nevoie ..ne- am gandit din prima vizita cum ar arata aranjat ,tot ce ne dorim este sa fie de bun gust si sa ne ofere aceea senzatie de relaxare si liniste cand ajungem acasa.din punct de vedere cromatic inca nu ne am hotarat ..vad eu..sper sa iasa ce ne dorim, mai ales ca am vrea sa schimbam si mobila (sa vedem cat ne costa materialele,finisajele etc )
ce mi a placut cel mai mult au fost geamurile mari ,mai ales la bucatarie,vom primi din belsug lumina naturala,apartamentul are un balcon care o sa dispara ,un dormitor pe care il voi aranja pentru copii si in care voi avea o mica biblioteca in care sa pot sta relaxata sa citesc ,dormitorul nostru ,sufrageria care este destul de mare ,o bucatarie numai buna pentru mine ...ne am gandit fiind geamul atat de mare ,mobila sa fie in forma de L ,doua spatii de depozitare  si o baie  cam cat cea din profesorilor . avem o dilema daca sa punem cada sau dus...vom vedea ..deja ne am uitat dupa mobilierul de baie  .
din cate apartamente am vazut ,acesta a fost cel care mi a spus ceva ..iar la case am ramas cu gandul la cea de la urlati, chiar merita banii ,nr camerelor ne a speriat ,in rest  totul era perfect ...dar asa a fost sa fie ..nu renuntam la ideea de a ridica la dr. ceva
in rest... stam cu lucrurile vechi asa cum am stat si acum cateva saptamani in urma ,ma rog sa nu vina ploile sa ne puna la " murat" mobila veche si ce mai este pe afara ...:)

2 comentarii:

  1. sa o stapaniti sanatosi, sa fie ceea ce va trebuie acum in noua etapa, sa aveti tot ce va trebuie sa devina asa cum vreti si la cat mai multe cafele in bucatarioara :-)

    RăspundețiȘtergere