joi, 22 septembrie 2011

scrisoare catre fiul nostru

dragul nostru,
am stiut amandoi ca o sa vina ziua in care si tu iti vei lua zborul ,ce vrem noi sa stii este ca asa cum esti, esti perfect ...
te enervai prin generala si apoi prin liceu  cand te trimeteam in camera ta sa mai studiezi ,nu trebuie sa- ti mai aducem aminte cand terminai un proiect la arhitectura cat de entuziasmat erai ,deci vezi dragul nostru ca usile trantite si certurile isi au si ele rostul lor?
neintelegrile  si reprosurile primite de la tata (si de la mine) au fost motivate de dragoste ,iti vei da seama si vei simti din plin dragostea noastra , o sa vezi in alta lumina si vei realiza cat de mult te iubim ...
nu pastra resentimentele fata de noi sau alti oameni pentru ca atunci vei fi dominat de orgoliu..
(vreau sa stii ca de cate ori am avut o disputa , se desprindea ceva din mine si imi venea sa fug si sa te iau in brate)
nu putem sa -ti expicam cum am reusit sa ne tinem lacrimile inauntrul ochilor cand ai plecat ,
nu putem sa- ti spunem cum am urarit autobuzul care te- a condus la scarile avionului ,cautand sa- ti vedem de la departare chipul
am fost  pregatiti sa fim in spatele tau  intotdeauna si stim ca a venit momentul sa ne pitim in umbra ta ,pentru ca iti doresti sa pasesti singur...dar tot langa tine vom fi chiar si atunci cand tu nu vei stii
in rest totul o sa vina de la sine , ai plecat cu un scop ,urmareste- l pana este atins si apoi treci la urmatorul

te imbratisam cu mult dor ,
mama si tata

Un comentariu: