miercuri, 28 septembrie 2011

ieri

da,nu am revenit din motive casnice ...mi -am terinat treburile prin bucatarie  si seara m-a prins  pe terasa la o tigare, un vinut, vorbind la telefon cu elena,despre una,... despre alta 
asa ca,dimineata aceasta am fost foarte matinala ,la ora 5(ora 3 in  anglia ,ca asa ne raportam mai nou ) am baut cafeaua alaturi de sot ,invitat special fiind tudor gheorghe 
azi se anunta o zi placuta dupa cum arata cerul pana sa se lumineze ...o sa fie tot o zi plina pentru ca vreau sa termin cu trierea lucrurilor ,le-am neglijat saptamani in sir ...am uitat sa va spun ca m-am tuns in sfarsit.. ...m -am aruncat pe scaun si am zis : taiati cat e nevoie! ...si -a taiat nene, dar nu- mi pare rau, era prea lung, nu se mai aranja ..tot timpul prins cu clama.. asa ca acum sunt cu el pana la umeri,s- a ondulat de la natura si nu mai am clama :))
in rest totul este k, am vorbit cu instalatorul ,am vb de termopane,termopane....cred ca trebuie sa scoatem vechiul parchet,din motive de ondulare ,nu -i nimic il schimbam si pe acesta  si cam atat pana in acest moment ...
cu andrei vorbim zilnic ,ieri a fost liber,  iar cel ce ramane acasa se ocupa de treburi casnice, adica :
copilul a dat cu aspiratorul , a pregatit friptura ...:))
ne- a trimis un mesaj emotionant ..
yoyolina te iubim  la fel de mult !!!


8 comentarii: