duminică, 11 septembrie 2011

duminica -ganduri razlete

mi- am propus sa fac lucruri marunte ,fiind duminica am zis sa o las mai moale cu atata treaba ..am lasat muzica in surdina din respect pentru un om care a plecat la cele vesnice si m-am lasat ademenita ..am vazut-o pe mama lui Liviu ,de fapt o vad de ceva vreme mergand pe drum mai cocosata decat era ,pare ca lovitura a facut- o si mai mica .....merge vorbind singura ,numai ea stie ce zice ,merge parca spre nicaieri, refuzand sa creada ca i -a plecat copilul inainte ei......stau si o privesc pana nu o mai vad si mi vine si mie a plange ..pesemne isi pune intrebari la care nu are raspunsuri ....hai ca devin trista la asemenea imagini si chiar nu vreau ...au fost doar niste ganduri
va dau leapsa ..10 lucruri care va plac
eu:
1.sa merg desculta dimineata prin iarba
2.sa citesc sub o patura pufoasa... este cel mai bun mod de a te destinde
3.sa scriu
4.sa merg prin ploaie sau sa adorm auzind cum ploua
5.sa muncesc si sa ma simt utila
6.sa aud cum ma striga copii: mama!
7.sa pictez ...niciodata nu am timp, dar nu se stie ....
8.muntele
9.sa calatoresc prin Paris
10.sa iubesc ,sa daruiesc  fara a primi ceva in schimb

3 comentarii:

  1. hm...leapsa primita
    1. sa aud valurile marii
    2. sa umblu desculta prin nisipul marii
    3. sa ma bata soarele pe malul marii
    4. sa creez dependenta :-)
    5. sa gatesc
    6. sa fac caterinca, de fapt sa ma tratez
    7.sa mi vad copii bine
    8. nr 4 al tau
    9. sa mi sarut sotzul
    10. sa rad si sa fac sa rada

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai Ionica dar nu stii ce pierzi , si eu am fost reticent pana am gustat si cum tu ai un pic de sange aredelenesc in vene cred ca o sa-ti placa , mmmmm , gustos .

    RăspundețiȘtergere
  3. io ziceam ironic mai doar eu, ca doar stii ca ios cu d astea. am auzit ca tie insa nu ti a placut!!

    RăspundețiȘtergere