vineri, 9 septembrie 2011

o zi plictisitoare

azi nimic special ,in afara de faptul ca am spalat ,am pregatit ceva sa mancam,nu mi -a fost aminte de crama  ...in schimb  toata curtea am aranjat -o ..adica am tuns iarba ...da...cu manutele astea doua am facut campie noua ...
sotul in urma mea cu grebla ...am lasat si pe maine ceva de greblat...
o zi mohorata ,gata, gata sa ploua ...dar nu a fost sa fie ...
pe ulita nimic nou ,lumea se agita cu stransul fanului...un schimb de replici cu matusa noastra furnica ...dar greierasul de danut nu s- a lasat mai prejos ...
maine cumparaturi ,mergem la valeni ..bucurie mare ca iesim la susea ....
ma pregatesc pentru venirea copilului si a mamei soacre
e! cam atat ...sa nu va plictisec

Un comentariu:

  1. Comentariu : ca de daca tot avem timp si ..... , am tuns si iarba si frunza la caini !

    RăspundețiȘtergere