duminică, 28 august 2011

cu chilotii in vine si cu jimmy dupa mine....

cam asa arata sotul meu dupa descarcarea a doua masini ,nu au mai suportat nici chilotii sa stea pe el...pisica incearca sa se acomodeze...azi, a luat o in brate pe terasa ,cica sa vada lumea ...cateii ,fuga si ei sa vada noul locatar ...e! in acel moment pisicuta noastra s a facut arc si s-a pi--t pe taticul ei...
in fine am asezat postarile in ordine inversa de cum s au intamplat lucrurile .....maine revenim la oras pentru ultimile retusuri...a fost o zi monotona ,a fost agitatie ca niciodata pe straduta datorita situatiei ....in rest cum spuneam monotonie ,suntem foarte obositi ...am lenevit ...dimineata am avut o usoara "depresie ":)),dar dupa ce-am plans mi-am revenit...vremea s-a racit dimineata ,ziua s-a micsorat ,iarba a ingalbenit ...astept sa infloreasca tufanelele..cateii sunt tot pe batatura ,fura papucii ..noi ii cautam  ,parca am juca "apa, foc "cu ei ..si uite asa a trecut ziua ...

Un comentariu: