vineri, 19 august 2011

de ce sunt suparata


pentru ca azi sunt lenesa
pentru ca vine iarna si nu- mi place
pentru ca ma invart in  jurul cozii, desi nu am coada
pentru ca vorbesc in gand cu persoane cu care nu ar trebui sa vorbesc
pentru ca sunt prea severa cu mine
pentru ca am uitat sa mai desenez
pentru ca nu mai scriu lucruri personale pe blog si asta imi lipseste
pentru ca stiu ca totul o sa fie bine, dar cred ca binele  vine cu trenul personal, de aceea are o intarziere prea mare
pentru ca las neterminata cartea pe care am inceput sa o citesc
pentru ca sunt prea conservatoare,conserv totul,cearcanele,afectiunea pentru oameni pe care nu o merita,conserv nervi,frica,iubire ,amintiri marunte...
pentru ca sunt prea permisiva
pentru ca aici nu aud decat manele
pentru ca oricat de tare as pune muzica mea ,tot nu face fata boxelor scoase pe veranda
pentru ca binele se da pe credit
pentru ca nu se intampla nimic spectuaculos


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu