luni, 1 august 2011

episodul 3

Cum va spuneam ..vestea ca Andrei a luat examenul de maturitate ,am primit-o chiar in ziua nuntii de argint ...
da ,au trecut 25 ani de cand exista Popestii. .Si.....25 ani  de cand am trait cea mai frumoasa zi din viata mea,25 ani de casnicie in care Dumnezeu ne- a binecuvantat  cu doi copii minunati,25 ani in care Dumnezeu mi -a oferit alte doua zile minunate din viata mea de pana acum,nasterea copiilor mei.....
Nu o sa povestesc petrecerea in sine ...spun ca totul a fost k...sunt sincera si recunosc ca nu e ceea ce am visat ...dar asa cum spune cineva am marcat momentul :))  dragul meu,povestea noastra e o calatorie in timp,nu ne putem opri ,pentru ca suntem pasageri ai aceeiasi povesti.Nu stiu ce- o sa urmeze ,dar dupa atata zbucium  trebuie sa vina si pacea mult visata...din detalii se compun vietile noastre,din detaliu atingerilor ,iti scriu ,iti scriu  pentru ca stiu ca ,cuvintele mele nu vor muri niciodata ...citeste- ma !
ESTI TU SI SUNT EU .NOI DOI VOM MAI FACE CATE CEVA  PE PAMANT
TE IUBESC!

2 comentarii:

  1. cuvintele tale dupa 25 de ani imi dau speranta ca exista ceea ce eu sper sa existe intre doi oameni...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mamelu , asa cum probabil stii , esti unica pentru mine , ai fost , esti si vei fi raza mea de soare , picatura care a umplut paharul cu fericire si implinire , TE IUBESC !!!

    RăspundețiȘtergere